Veelgestelde vragen

De FAQ hier beneden bevat veel standaardvragen die wij binnen kregen zodat wij u sneller te hulp kunnen staan.
Mocht uw antwoord er niet tussen staan gelieve dan te mailen naar info@ledverlichting24.nl.

Extra Hulp Nodig?

Als u een vraag heeft waar geen antwoord op te vinden is in onze FAQ en direct een antwoord nodig heeft kunt u via de knop beneden direct naar onze contact pagina en daar een live chat met ons beginnen.

Als u een vraag heeft buitenom onze gebruikelijke openingstijden nemen wij de volgende werkdag zo snel mogelijk contact met u op.

Betaling, levering & retourneren

Bij Ledverlichting24 heben wij verschillende opties om uw bestelling te kunnen afrekenen:
iDeal
Paypal
Bancontact
Apple Pay
Bankoverschrijving
Credit kaarten

Bestellingen geplaatst voor 15:30 op een werkdag mag je de volgende verwachten of er moet een vertraging zijn bij de bezorgdienst.

Ledverlichting24 maakt gebruik van de bezorgdiensten: PostNL en DPD.

Bij een bestelling boven €99 rekenen wij geen verzendkosten, daaronder rekenen wij verzendkosten van €5,95.

Via ons retourformulier meld u uw retour aan en in de mail die u dan ontvangt staan alle gegevens die u nodig heeft om uw retournering te doen.

Alle producten moeten terug geleverd worden in de originele en onafgebroken staat, hieronder verstaan wij dat de verpakkingsmaterialen nog in tact moeten zijn. Mits dit niet het geval is mogen wij kosten in rekening brengen tegenover de kosten van het product.

Bedrijven en particulieren gevestigd in Nederland betalen altijd BTW. Zit uw bedrijf gevestigd buiten Nederland dan mogen wij de BTW verleggen. Hiervoor dient u een mail te sturen naar info@ledverlichting24.nl dit moet doordat wij informatie van u nodig hebben en een factuur moeten opstellen waarop de BTW wordt verlegd.

Garantie

Bij Ledverlichting24 staan wij achter onze product keuze. De garantie van de producten kunt u vinden bij het kopje 'Specificaties' op een product pagina.

Alle schade waar u zelf niks aan kunt doen, dus bijvoorbeeld DOA (Damage On Arrival)

Wanneer u een product ontvangt wat beschadigd is bij ontvangst, gelieve het retourformulier volledig in te vullen.

Uw antwoord niet kunnen vinden? Contacteer ons